Известие

Collapse
No announcement yet.

Няколко въпроса относно покупка

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Няколко въпроса относно покупка

    Значи карам 147jtd 140 коня но смятам да я сменям.Гледах по автосалони и изчетох раздела ,ако може да ми поясните някои неща.
    Първо насочил съм се към tct 170 коня но се колебая дизел или бензин.Интересува ме някой с дизел премахвал ли е DPF и EGR и ако не дали има проблеми с това.Както и дали може да се мине преглед ако са премахнати.Тук в Чехия мисля че не може да се мине преглед.Колегите от други форуми ауди субару бмв масово реват от проблеми с DPF.Друго интересува ме багажника дали е голям - на 147 за дълго пътуване багажника се пълни до дупка с багаж за трима.Тази система alfa DNA само двигателя ли коригира или и окачването?Диференциала не е ли Q2 уж електронен какво значи това.Колата има ли актуална навигация и по точно какви точно екстри има-съквартиранта си взе преди 2 дни skoda superb 103kw 4X4 DSG 2013 и съм изненадан какви неща има.Ами засега това.Благодаря.

  • #2
    Аз бих препоръчал бензина. Тука има колега с такава и е с доста добър разход. Дизелът ако караш над 30000км на година според мен има смисъл. Отделно имаше чат пат някви драми с 2.0 JTD. А и си е по-сложен мотор като цяло. Ако ти дойде бензина много като разход, слагаш еднин ГИ и пей сърце
    '05 E-class 3.0 24v LPG, '05 C-class 1.8 16v Kompressor Sportcoupe, '09 A-class 1.5 8v
    Ex:'07 147 1.6, '07 159 1.9 JTDm, '00 Lybra 1.9 JTD, '86 Delta GT 1.6, '04 C2 1.6, '97 Vectra 1.8, '97 Dedra 1.6

    Comment


    • #3
      СуперБ на Шкода все пак е от по висок клас,нормално е да има доста екстри


      Първоначално публикувано от consult Покажи съобщение
      Значи карам 147jtd 140 коня но смятам да я сменям.Гледах по автосалони и изчетох раздела ,ако може да ми поясните някои неща.
      Първо насочил съм се към tct 170 коня но се колебая дизел или бензин.Интересува ме някой с дизел премахвал ли е DPF и EGR и ако не дали има проблеми с това.Както и дали може да се мине преглед ако са премахнати.Тук в Чехия мисля че не може да се мине преглед.Колегите от други форуми ауди субару бмв масово реват от проблеми с DPF.Друго интересува ме багажника дали е голям - на 147 за дълго пътуване багажника се пълни до дупка с багаж за трима.Тази система alfa DNA само двигателя ли коригира или и окачването?Диференциала не е ли Q2 уж електронен какво значи това.Колата има ли актуална навигация и по точно какви точно екстри има-съквартиранта си взе преди 2 дни skoda superb 103kw 4X4 DSG 2013 и съм изненадан какви неща има.Ами засега това.Благодаря.

      Comment


      • #4
        Тук в Чехия се карат много шкоди и държат цена.Предпочитат ги пред ауди и фаулве незнам защо,но просто не ме теглят като коли.Приоритетите ми са колата да се държи зимата добре тук чистят но в бг всички знаем какво е,поддръжката да е нормална имам предвид с оригинални масла и части рабира се и да има поне елементарни екстри за модела.Държа да е автоматик.Май е това.

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от consult Покажи съобщение
          ...Тази система alfa DNA само двигателя ли коригира или и окачването?Диференциала не е ли Q2 уж електронен какво значи това.....
          Начи глей сега:
          1. На TCT като поведение мен бензина ме кефи повече. На 2.0 JTD му няма нищо, освен, че маховика му е скъп, ама той и бензина е с двумасов. Дизела гори малко почти винаги, бензина гори малко ако го караш леко. Като цяло дали дизел или бензин, според мен зависи кое теб те кефи повече.
          2. Премахването на DPF и EGR, дори да можеш да минеш преглед, според мен е пълна простотия, ама ти си знаеш.
          3. Багажника е осезаемо по-голям от на 147, сега дали събира за 4-ма или за 5-ма зависи от хората, дестинацията и продължителността на пътуването, ама е за повече от 3-ма
          4. DNA променя картата на двигателя, твърдостта на волана, настойките на диференциала, настройките на префил системата на спирачките и настройките на тракшън контрола... И май тва е, може да има още нещо, ама трябва да го видя като съм в колата. На Жулиета не се предлага активно окачване, така че то не се променя в различните режими.
          5. ЕQ2, означава, че не е истинско (механично) Q2, а се имитира такова електронно през модула за VDC-то, ама върши достатъчно добра работа.
          6. Какви точно екстри има много зависи от нивото на оборудване и от пазара за който е произведена, но като цяло, ако в СуперБ 2013-та си бил изненадан от екстрите и в тая ще си изненадан
          Last edited by Sm0k; d.m.y г., 03:16.
          Alfa Romeo Tipo 940 MY 2014, 1400 Turbo Benzina Multiair 16v, Giulietta Serie 1 Distinctive, MD 11/2015
          Alfa Romeo Tipo 930 MY 1997, 1400 Twin Spark 16v, 145 Serie 1 Lusso, MD 04/1997 [Ex]

          Comment


          • #6
            Аз мога да се включа за багажника. Не е от най-големите, но аз лично успях да отгледам бебе с тази кола, като товарех количката и какви ли не още неща за бебето като тръгнехме някъде извън града. Нормално голям е за класа си.
            Това, което много ми харесва в колата е 60л. резервоар при бензина. Успявам да си заредя на границата, да измина към 600км в чужбина и да се прибера до България с един резервоар. Самият салон също е много приличен. Това, което на мен ми липсва при моята е екран на таблото, но се преживява. Те след фейслифта май сложиха някакъв екран де. И навигация ми липсва, но тогава такава си я купих. Моя си е вината. Иначе смесен салон за мен е оптимално решение и материалите на салона са качествени. За 5г и 100 000км, салонът няма никакви дефекти. Както се казва като нов си е. И определено като седнеш в колата, макар и вече стара, усещането в нея си е като за нова (като изключим липсата на екран) и бих добавила дори премиум.
            Alfa Romeo Giulietta 1.4 TB 170 (2012)
            Alfa Romeo Giulia 2.2 JTDM 180 (2017)

            Comment

            Working...
            X